Dag 15 dagje Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van myriam en jos veltmaat - WaarBenJij.nu Dag 15 dagje Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van myriam en jos veltmaat - WaarBenJij.nu

Dag 15 dagje Kuta

Door: Myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam en jos

28 Oktober 2012 | Indonesië, Kuta

Vandaag een bloedhete dag wel 40 graden volgens de badmeester. Dus bleef ons niets anders dan vertoeven bij het zwembad. Heerlijk zwemmen. En vooral in de schaduw blijven om niet geroosterd te worden.

in de namiddag zijn we Kuta in geweest. Een grote bruisende stad. Lekker mc Donalds in geweest voor mc nuggets en een heerlijk ijsje. Teruggelopen via het strand. Was prachtig . Stukje zonsondergang, weer een ceremonie en voetballende jeugd uit de stad gezien. Ook de golven zijn hier prachtig voor surfers.

Nu zitten we bij het zwembad, maar dat houden wij niet lang vol. Worden lek gestoken door muggen.

  • 29 Oktober 2012 - 18:54

    Myriam En Jos Veltmaat:

    Hoi Jos en Myriam ik heb net de foto,s gezien erg mooi wat hebben jullie het samen gezellig ik zou zo in het zwembad willen springen dat lijkt me gaaf maar heb nu zwem vakantie op de stoel vanmiddag naar de docter geweest het zag niet angstig eruit het was wel een hele jaap woensdag terug komen vandaag heeft Lisanne gebeld vragen hoe het ging ik heb haar gezegd het komt allemaal in orde Oma heeft vakantie thuis zo moet je het maar bekijken wat fijn dat jullie oma en opa worden dit had ik gisteren ook op willen schijven toen had ik al op de knop gedrukt toen schoof alles in elkaar groetjes Pa en Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

myriam en jos

Bali

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 18098

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 02 November 2012

Verslag reis Bali

Landen bezocht: