Dag 18 uluwatu - Reisverslag uit Uluwatu, Indonesië van myriam en jos veltmaat - WaarBenJij.nu Dag 18 uluwatu - Reisverslag uit Uluwatu, Indonesië van myriam en jos veltmaat - WaarBenJij.nu

Dag 18 uluwatu

Door: Myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam en jos

01 November 2012 | Indonesië, Uluwatu

Na een ontspannend ochtend lekker uitgebreid ontbijt en zwemmen, gaan we s'middags op pad richting Uluwatuh. Deze keer richting naar het zuiden van Bali . Onderweg werd het gelukkig steeds rustiger. Hier zag je geen rijstvelden. Alleen maar droogte. Door de droogte gaan bomen bloeien en dat was een prachtig gezicht. Ook zagen we veel kapok bomen. Opeen gegeven moment reden we door Jalan-Griya-Alam-Pecatu dit wordt een sper groot resort en wordt gebouwd prins van bali. Wie van golven houdt, moet dit resort over enkele jaren gaan boeken. Dit resort komt uit op Dreamland beach. Een prachtig strand met helder blauw water en erg schoon. Een plaatje. Vandaaruit was het nog maar 5 km naar uluwatu. Op het uithoek van Bali boven op een Cliff stond een tempel. We mochten hier niet naar binnen, maar het uitzicht was bijzonder mooi. Het bos waar we langs liepen zat vol met apen. Op een gegeven moment had ik er een in mijn nek. Moet zeggen voelde niet eng. Had geen scherpe nagels maar een lekker zacht voetbed. Toen er geen luizen gevonden werd in mij haar, ging hij of zij op zoek naar wat anders. We bleven tot de zon onder ging, de zon scheen strak aan een blauwe hemel. Helaas kwam vanuit de zee wolken op zetten en op het moment dat de zon rood kleurde zaten er wolken voor.

Dat was erg jammer. Op de terugweg keken we van grote hoogte uit over heel Kuta, terwijl we nog een uur moesten rijden, het was een adembenemend mooi gezicht, zover als je kon kijken.

Morgen gaan Ali en henk shoppen, en wij onderwerpen ons aan een kookcursus..ook weer leuk

• 01 November 2012 - 10:28

Mieke De Wildt:

Hey Jos en Myriam,

Ik zit lekker jullie reisverslag te lezen maar echt een fantastische reis hoor, heel leuk om te lezen en gefeliciteerd dat jullie opa en oma worden!

Groetjes en geniet nog even

• 01 November 2012 - 12:16

Myriam En Jos Veltmaat:

Misschien wel iets voor jullie?? En dank jullie wel voor de felicitatie.