Dag 17 naar Tanah Lot - Reisverslag uit Tanah Lot, Indonesië van myriam en jos veltmaat - WaarBenJij.nu Dag 17 naar Tanah Lot - Reisverslag uit Tanah Lot, Indonesië van myriam en jos veltmaat - WaarBenJij.nu

Dag 17 naar Tanah Lot

Door: Myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam en jos

30 Oktober 2012 | Indonesië, Tanah Lot

Vanmiddag hebben we na een Dagje lekker zwemmen, weer een taxi gehuurd. En zijn we op weg gegaan naar Tanah Lot.

Tanah Lot is een tempel die normaal gesproken omringd wordt door de zee, maar we hadden geluk en kwamen aan bij eb. Konden we er zo naar toe lopen. Het is hier ook weer toerisme alom. Je moet je eerst weer wurmen door talloze marktkramen. Ali kan hier van genieten, maar ik hou hier helemaal niet van. We zijn tegen de avond gegaan zodat we foto's konden maken met zonsondergang. Helaas was de zon niet samen met de tempel te fotograferen en ook was er bewolking aanwezig.

Na thuiskomst zijn we weer heerlijk uit eten geweest. Romantisch aan zee en was weer geweldig van smaak. En daarna onze favoriete kaartavond...we snappen er niks van, het lukt Jos maar niet om te winnen.

Morgen gaan we het advies van Frans opvolgen. Frans we zijn erg benieuwd.

• 30 Oktober 2012 - 18:55

Myriam En Jos Veltmaat:

Hallo luitjes wat is het toch wat met Jos hij zal wel op een welle zitten en dan kun je ook niet winnen ga een keer op een andere plaats zitten misschien lukt het dan wel groetjes Pa en Ma

• 30 Oktober 2012 - 23:19

Bianca:

hi luitjes,
    Nog steeds alles goed lees ik wel.
    Foto's worden steeds mooie. zaterdag weer richting huis, of willen jullie daar nog niet aan denken?
    Chris is alweer start klaar voor de arbeid,s' avonds Lynn vormen, ja ja het leven gaat ook hier gewoon door!
    Geniet nog maar lekker samen, is het ook een aanrader voor mij/ons?
    Liefs mij

• 31 Oktober 2012 - 02:56

Myriam En Jos Veltmaat:

Hoi ma, hoe gaat het met je. Heb je een mail gestuurd, deze gezien? Zorg goed voor jezelf..
    De verhalen zijn minder spannend dan in het begin, omdat we minder activiteiten doen..beetje uitrusten voor we naar huis gaan. Hoi Bianca, jij houdt van luxe. Binnen het hotel is er luxe, maar daar buiten is, behalve de schitterende natuur en cultuur en zeer vriendelijke mensen, het erg rommelig, plastic zakken en rommel wordt overal neergegooid, stinken naar riool, mensen graaien in vuilnisbelten, grate gaten in stoepen waar s'nachts de ratten rondlopen, ook kakkerlakken zie je hier en het krioelt hier van scooters en auto's, dus uitlaatgassen. Ik weet niet of jij dit wel zo leuk vindt. Maar anderzijds is het ook wel goed wanneer je dit ziet, dan zie je ook hoe "rijk" je bent. Ik bedoel in de zin van gezondheid, en voorzieningen. Maar moet zeggen dat Bali een erg toeristisch land is en de mensen profiteren hier goed van. Werkeloosheid is hier zo goed als niet. Heb mensen gesproken die een rondreis hebben gemaakt door Java, daar is erg veel armoede. Daar heeft 40 procent van de bevolking geen werk. En daar heb je het ook niet zo luxe als hier. Maar daar is de natuur wel weer meer ongerepter dan hier, dus ook een schitterend land.

Lynn alvast van harte proficiat met je heilig vormsel. Jullie worden allemaal al zo groot. Groetjes uit Bali .

• 31 Oktober 2012 - 14:53

Margo En Marcel:

Hallo daar,

Aan de foto`s te zien hebben jullie het erg naar jullie zin!
    Ziet er erg mooi uit allemaal.
    Nog een paar daagjes en het zit er alweer op!
    Nog gefeliciteerd met jullie 31jarig huwelijk, en met de zwangerschap van Ilona en Tom!
    Gaat eindelijk jullie wens in vervulling!
    Als je terug bent heb ik een verrassing...we gaan naar Saré!! En wel op zaterdag 10 November om 09:30u aanwezig zijn.
    Dat wordt een total balance dag!
    Kun je even weer bijkomen van jullie vakantie...ha ha..

Tot snel!

Groetjes ons

• 31 Oktober 2012 - 14:56

Hoi Mir,

Heb eff gekeken op mail adres van ma, maar
    ze heeft niets van jou ontvangen.
    Ze zal je vanavond nog wel een berichtje sturen, gaat nu naar de HA
    Je hoort nog dus, geen zorgen hoor, komt goed!

Groetjes Bianca

• 31 Oktober 2012 - 17:02

Myriam En Jos Veltmaat:

Hoi Myriam en Jos ik kom net terug van de dokter het was wel iets on stoken ik heb mediseinen voor de longen dus moet ik daar een hele tablet van nemen groetjes Pa en ma

• 01 November 2012 - 02:10

Myriam En Jos Veltmaat:

Hoi ma, wat vervelend allemaal, ontsteking grr. We komen gelijk naar je toe wanneer we zaterdag zijn geland. Kijk ik ook gelijk even naar je mail. Doe rustig aan en blijf zitten waar je zit haha.

• 01 November 2012 - 12:39

Myriam En Jos Veltmaat:

Margo gelukkig ben jij er nog... Als ik terug ben wordt het dik overwerken, en dan ben ik hard aan een behandeling bij sare toe...mmmmmmmmmmverheug me nu al